neděle 19. dubna 2009

Duben 09 AC report

18. 4. 2009 jsem jako každý měsíc vyrazil do Outpostu na All-Common turnaj, tentokrát ve formátu Extended. Na turnaj nakonec přišlo pouze 8 lidí, hrály se čtyři kola a stupínek vítězů vypadal takto: 1. Raptor s jeho pětibarevným elfím sviňstvem :) (4 boostery), 2. Já se svou elfí nádherou (2 boostery), 3. Filip Veverka s Kithkiny (1 booster).

Co je to All-Common?

 

1. kolo

První kolo jsem hrál proti Zdeňkovi Vévodovi, který nakonec skončil 4. a hrál BW Mimicy. Tento balík zná každý, tak ho nemusím rozebírat. Je zvláštní, že se vždycky minimálně jedni Mimicové na turnaji objeví i přesto, že co si pomatuju, tak s nimi ještě nikdo nikdy nevyhrál. Jenom zdůrazním, že soupeř podhodil mojí dvojku na dvacetistěnný kostce. :) První hru začal velmi rychle, během prvních pár kol měl na stole dva Mimicy a Nipa s Aurou Edge of Divnity. Nestačil ani Wellwisher. Naštěstí mi ve správnou chvíli přišel druhý Wellwisher, a tak jsem nabral životy z 6 až na 53. Nakonec jsem ho zabil dvěma Timberwatchema. Ve druhé hře mi zničil Wellwishera, když jsem měl 44 životů. Každé kolo potom do mě jel za 14 damagů díky dvěma létajícím potvorám a třem Edgům. Možná bych proti tomu něco mohl dělat, kdyby mi aspoň nepřišli tři Foresty za sebou. Soupeř zvítězil a jakmile jsme dohráli, byl ohlášen konec kola, takže jsme nestihli třetí hru.

Skóre Já 1:1 On

 

2. kolo

Ve druhém kole jsem potkal mladého Filipa Veverku a jeho bílý aggro balík. Jak tak koukám, tak jsem s ním hrál na každém Extended kromě jednou, a proto mě překvapilo, že si tentokrát přinesl jiný balík než jeho klasický UG Mimic. V první hře jsem konečně pocítil, jaké to je, když můžu vyložit všechny Elfy na ruce a přitom se nebát karet jako Martyr, Wail of the Nim apod. V konečném úderu jsem prošel asi za 80 i přesto, že to bylo celkem brzo, protože jsem měl dva Timberwatche a dvě Pridy. Druhou hru jsem také zvítězil.

Skóre Já 2:0 On

 

3. kolo

Ve třetím kole na mě čekal Raptor. Mám konspirační teorii, že Raptor to vždycky “náhodně” vygeneruje tak, aby se se mnou potkal a aby mi mohl dokázat, že má lepší Elfy (…nesmysl :). První hru jsme hráli přes 35 minut z celkových 50 na jedno kolo. Jakmile jsem se mírně rozjel, tak mi všechno spláchnul dvěma Wail of the Nim. Já jsem si samozřejmě něco nechal na ruce, a tak jsem to za pár kol dolízal. Mezitím jsem si každé kolo přidával životy dvěma Wellwisherama, až jsem jednou dosáhl 230 životů! Raptor si vždycky líznul 15 karet přes Distant Melody a ke konci hry měl kolem 40 karet na stole (včetně tokenů naskládaný na sobě ve dvou řadách). Také měl pouze poslední kartu v knihovně. Zaútočil vším, včetně čtyřmi Nettle Sentinely, a připumpnul třema Timberwatchema a dvěmi Pridy, takže mi zbylo 30 životů. Spočítal to tak, že když další kolo zahraje Manamorphosu, odtapnou se ti Sentineli (kteří se na začátku kola neodtapávají) a on mi těch 30 životů vezme tou hromadou 2/2 a 1/1 Elfů (on měl stejný počet Timberwatchů jako já Wellwisherů, takže ti nehráli roli). Raptor ale zapomněl na to, že příští kolo nebude mít ani jednu kartu v knihovně, proto by ta Manamorphosa znamenala mojí výhru. Musel tedy zaútočit bez Sentinelů. Já jsem mu nejsilnější karty poblockoval a s pár životy jsem to přežil. Raptor si příští kolo nemohl líznout, a tak jsem nečekaně vyhrál (on měl na stole 4x více Elfů než já). Další hru jse nasidoval 7 karet – 3x Wrap in Vigor, 3x Viridian Longbow, 1x Moonglove Extract a odsidoval jsem Birchlory, Nettle Sentinely a Branchbendery. Na ruku mi přišli dva landy, Timberwatch, Longbow a další karty. Už jsem se těšil, že mu budu ničit ty jeho Birchlory, Llanowary a Essence Wardeny mým lukem. Tato hra byla rychlá. On mi hned na začátku spláchnul tři potvory, včetně Llanowara a Timberwatche. Potom mi už nepřišel ani jeden land, takže jsem nemohl nic vyložit, ani equipnout Longbow. On mezitím vyložil tři Warriory a asi v 5. kole mě dorazil Pridou. Třetí kolo jsme nestihli dohrát, ale vypadalo to vyrovnaně. Já jsem nakonec byl za remízu na rozdíl od prvního kola rád.

Skóre Já 1:1 On

 

4. kolo

Ve čtvrtém a posledním kole jsem hrál proti soupeři, který hrál nějaké RU aggro control. První hru jsem ho zabil dvěma Pridama. Druhá hra byla zajímavější. On vyložil Island a nechal mě hrát. Potom si akorát líznul a opět mě nechal hrát. Toto se opakovalo ještě mnoho kol, než jsem ho zabil. Když jsme skončili, tak mi ukázal, že na ruku dostal dva Martyry a dvě Incinerate. To jsem byl velmi rád, že mu ten Mountain nepřišel. :)

Skóre Já 2:0 On

 

Závěr

Nakonec jsem tedy měl 8 bodů (dvě výhry a dvě remízy). Na jednotlivé hry jsem měl 6:2 a na kola 2:0:2. Vyhrál jsem pouze dva boostery, protože nás tentokrát přišlo mnohem méně, než minule. Bohužel se příští měsíc Standard a Blok, tzn. nic pro mé Elfy.

 

Balík

Balík jsem jako vždycky také mírně upravil. Současnou verzi balíku najdete zde. Oproti minule jsem přidal tři Lys Alany Huntmaster a vyndal jsem jednoho Essence Wardena, Branchbendera a Nettle Sentinela. Podle mě jsem udělal dobře, protože Huntmaster je opravdu velmi užitečný, a navíc jsem si tím zvýšil průměrný mana cost, s čímž měli Elfové vždycky problém.

0 komentáře:

Okomentovat