středa 18. února 2009

Listopad 08 AC report

6. 11. 2008 jsem poprvé vyrazil do herny Outpost na formát All-Common Extended . Postavil jsem si commonovou verzi svých Elfů a hurá do toho! Proti komu jsem hrál a jak jsem nakonec dopadl?

 

1. kolo

1. kolo jsem hrál proti chlapcovi, kterýa hrál UW(modrobílý) control. Spatřil jsem Oblivion Ringy, Mulldriftery a často používal minibombo Aven Riftwatcher a Momentary Blink. Mohl tím zaútočit a v mým kole zahrát Blink, čímž dostane 4 životy a může blockovat, navíc Aven přijde do hry opět s 3 time country. Nakonec jsem ho ubil.

Skóre Já 2:0 On

 

2. kolo

Ve 2. kole jsem potkal 11 letého soupeře, který hrál UG (modrozeleného) Mimica. Jednu hru se mu ve druhém kole podařilo vyložit Mimica a v následujících dvou kolech dvě dvojbarevné aury. S 9/7 Trample, Flying, Vigilance ve 4. kole jsem s Elfama nic neudělal a nemohl jsem ani útočit (kvůli  Vigilance) ani blockovat (kvůli Flying).

Skóre Já 2:1 On

 

3. kolo

Ve 3. kole jsem hrál proti asi 50. letému pánovi, který hrál UB (modročerný) control. Za dvě hry do mě nedal ani jeden damage, za to mi furt něco ničil, discardoval a counteroval. Snad to mohl zahrát lépe, kdyby hrál Instanty instantně a ne v main fázi a kdyby se aspoň podíval na kreaturu, kterou mi countruje. Rychle jsem si proti němu vyvinul taktiku – vykládat první nejhorší potvory, protože na ně vyplýtvá countrování a až později ty lepší.

Skóre Já 2:0 On

 

4. kolo

Ve 4. kole jsem narazil na asi 70. letého dědu, který hrál UW (modrobílý) control ze Shadowmooru. Pár karet, který si pomatuju, je například Deft Duelist (Shroud mu proti mně byl na nic) nebo Silkbind Faerie.

Skóre Já 2:0 On

 

Závěr

Celkově jsem měl skóre 4:0 na kola a 8:1 na hry. Tím pádem jsem vyhrál 1. místo a 4 boostery (v jednom z nich byl Sarkhan Vol!). V této době jsem ještě nesehnal všechny karty a chyběly mi Essence Wardeni a Birchlore Rangery. Tento turnaj se mi opravdu zalíbil a určitě půjdu i příště.

 

0 komentáře:

Okomentovat