čtvrtek 26. února 2009

Diskuze o Skilltime

Pokud máte jakékoliv připomínky, přání, otázky a další ohledně tohoto blogu, tak diskuze pod tímto článkem je to pravé místo.

 

Pravidla diskuze

Následující pravidla se vztahují ke všem diskuzím na celé stránce. Pokud je ve svém komentáři porušíte, nebude publikován.

1. Urážky– neurážejte autora blogu nebo komentářů a blog či komentáře jako takové.

2. Spam – nepište irelevantní komentáře obsahující odkazy na jiné stránky nebo reklamu na určitý produkt.

3. Hodnota – nepište bezvýznamné komentáře, které nijak nepřispějí k debatě.

4. Přezdívka – nevydávejte se za někoho jiného tím, že na konci svého komentáře napíšete jeho přezdívku. Jde to velmi jednoduše zjistit.

24 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Byla bych moc ráda, kdybys připsal nějaké informace o tobě (ty co máš v profilu nejsou dostatečné). Taky chci pochválit ten header. Chtěla bych se zeptat ,to si dělal ty nebo někdo jinej? A celkově všechny články sou stručně, výstižné a trefné (palec nahoru)

Adam Homola řekl(a)...

Design a layout máš vyřešen pěkně, ale přitlač trochu na ten obsah. Zkus něco hlubšího a zajímavějšího než jen technický výčet plusů a mínusů. Navíc psát teď takovouhle "recenzi" na San Andreas mi přijde zbytečné...

dteiml řekl(a)...

Anonymní: Chtěl jsem napsat více do profilu, ale Blogger mi nepřijme více jak 1200 znaků i s mezerami. Jestli máš nějaké konkrétní otázky, tak můžeš psát do této diskuse nebo mě kontaktovat přes e-mail (dteiml@gmail.com). Pochvalu za header vyřídím Michalovi Deckerovi, který si s tím dal práci. Dříve to bývalo napsané v kolonce Skilltime, a ani jsem si nevšiml, když se to vytratilo. Už jsem to napravil.

Anonymní řekl(a)...

Souhlas s Overwatch

anonym the anonym

dteiml řekl(a)...

Overwatch + anonym the anonym: Ano, mnoho lidí mělo tento názor. I já jsem nakonec uznal, že recenze byly nudné a zbytečné. Proto jsem je vyřadil a budu se věnovat pouze úvahám a komentářům.

Unknown řekl(a)...

gratuluju k doméně

Redsnake řekl(a)...

Konečně lze poslat komentář bez čekání na schválení vlastníkem blogu. Díky !

dteiml řekl(a)...

Redsnake: Dokud budete dodržovat výše uvedená pravidla, tak moderování komentářů nebude potřeba.

Redsnake řekl(a)...

Proč jsi pod článkem zm,ěnil hodnocení na dočetl/nedočetl jsem ? Osobně si myslím, že to u tebe je naprosto irelevantní, články jsou krátké, dočtu je vždycky, jestli se mi ale líbí je věc úplně jiná a tímhle se vyjádřit nedá.

dteiml řekl(a)...

Redsnake: Mnoho kamarádů a jiných lidí, které znám, dávalo hodnocení bez toho, aby se aspoň podívali na článek (asi to znáš). Navíc Google to má velmi špatně zavedené, protože jde hlasovat i vícekrát. Hodnocení bylo tedy neobjektivní a nic neříkalo.

Unknown řekl(a)...

Ashot :)

Hele, jaká si myslíte že je nejlepší hra jakou jste kdy hráli? Neřikejte všichni - "je jich víc". Moje nejoblíbenější hra jakou sem kdy hrál (že sem jich poměrně hrál dost) je Etherlords 2. Obdoba slavnější Heores Of Magic IV. Hra genialí...

PS: Myslíš že by šla editace komentářu?

dteiml řekl(a)...

Sirka: Nebyl to jenom Ashot, že ano...

Nejoblíbenější hra - Portal/Mass Effect/Baldur's Gate. Jestliže bych měl vybrat pouze jednu, tak by to asi byl Mass Effect.

PS: Editace komentářů nejde, ale jestli chceš, tak ti můžu komentář smazat a ty ho napíšeš znova.

PS2: Mákni trochu na blogu!

Unknown řekl(a)...

nejdřív potřebuju nějakej extravagantní a vypiplanej design :)

Redsnake řekl(a)...

Už zase schvalování commentů ? Proč, vloudil se ti sem nějakej spammer ?

dteiml řekl(a)...

Redsnake: Ano, stala se poněkud zvláštní situace. Dalighost zanechal komentář u článku Epizodické hraní, který byl spíš vzkaz pro mě. Jelikož nijak nepřispíval do diskuze a reagování by akorát rozvířilo offtopic debatu, přečetl jsem ho a smazal. Sehnal jsem si na něj ICQ, já jsem vyslechl jeho názor a v klidu jsme to prodiskutovali.
Smazání komentáře si však všiml nějaký Anonym (Dalighost mi potvrdil, že to nebyl on), který začal psát komentáře ve stylu "Jen tak dál cenzuře" apod. Toto jsem fakt neměl zapotřebí a každý ví, že publikuju téměř všechny komentáře i když se mnou nesouhlasí. Proto jsem dočasně opět zavedl moderování komentářů, abych s tímto Anonymem neměl potíže.

Redsnake řekl(a)...

Aha. No já považuju tohle moderování komentů za nešťastný, to radši magory, co by mi psali na blog nadávky, po upozornění zabanuju.

dteiml řekl(a)...

Redsnake: V Bloggeru bohužel nejde banovat. Proč máš takový odpor k moderování komentářů? Stejně se tu ten komentář většinou do pár hodin objeví. Tlamiczka to má úplně stejně a nikdo si nestěžuje...

Redsnake řekl(a)...

Proto jsem si na svůj blog dal diskuze od DISQUS, tam máš víc fíčurek včetně banů. No, protože to děsně zpomaluje diskuzi vpodstatě to pak je pouze diskuze mezi člověkem a autorem blogu a ne diskuze mezi čtenáři blogu.

dteiml řekl(a)...

Redsnake: Tak jsem na Skilltime taky přidal DISQUS do všech budoucích příspěvků (jinak by se smazaly všechny stávající komentáře). Vypadá to slibně, akorát je škoda, že ten účet není kompatibilní s Blogger účtem. Takhle si musí každý Blogger uživatel založit ještě DISQUS účet. Jinak prosím tě napiš mi na dteiml@gmail.com svoje ICQ číslo, potřebuju se tě na něco zeptat. Díky.

Redsnake řekl(a)...

Aby lidi mohli připívat, nemusí mít nutně účet na DISQUS, můžou tam prostě jen napsat jméno.

Redsnake řekl(a)...

přehoď prosím link na můj blog na adresu www.redsnake.cz , před nedávnem jsem si spíš z legrace zaplatil vlastní doménu. Díky.

Redsnake řekl(a)...

čus, jak to vypadá s blogem ? Je tu nějak mrtvo. Byla by škoda, kdybys toho nechal. Navíc když máš tolik her na hraní jak píšeš na twitteru, máš materiál na články

dteiml řekl(a)...

Teď jsem dlouho nic nepřispěl, protože až někdy do 7. jsem byl lyžovat v Itálii a teď jsem měl týden zkoušky. Navíc ještě pořád nemám notebook, kde mám uložených hodně rozepsaných článků.
Ale máš pravdu, měl bych zase na Skilltime zapracovat a začít psát.

dteiml řekl(a)...

Je mi líto lidi, ale kvůli pár idiotským spolužákům, kteří nemají nic lepšího na práci než dolízat na Skilltime a psát sem tupý spamující komentáře, musím znovu zavést moderování komentářů. Omlouvám se všem, ale množství spamu už je fakt neúnosný.

Okomentovat