neděle 8. února 2009

Nejdražší edice - úvod

Toto porovnání začalo tím, že jsem se rozhodoval, jaký booster brát jako výhru v turnajích. Ze zajímavosti jsem se kouknul na e-shop, kolik karet mají jednotlivé edice za určitou hranicí. Po chvilce počítání jsem zjistil, jaká edice má nejdražší karty. V tomto rozboru se s vámi o tom podělím.

Mým cílem je zjistit, jaká edice obsahuje nejvíce hodnotných karet v porovnání s počtem karet celé edice a průměrnou cenou hodnotných karet.

Budu počítat pouze karty nad 50 Kč, takže netvrdím, že toto porovnání je 100% pravdivý. Na druhou stranu si myslím, že karty pod tuto hranici by v celkovém pořadí moc velký rozdíl neudělaly.

Také počítám pouze nefoilové karty.

Jaký postup používám při počítání výsledku? Přečtete si část Nový postup v tomto článku.

Jednou za dva měsíce vyjde rozbor, kde budou ceny a tím pádem i pořadí aktualizované. Budete se tedy moc podívat, jak se pořadí vyvíjelo.

Výsledek u každé edice nám také říká jednu velmi zajímavou informaci. Udává, jakou průměrný součet cen všech U a R v boosteru z dané edice. Kvůli tomu, že jsem počítal pouze karty nad 50 Kč, můžete si u každého výsledku přičíst cca 50 Kč (5 Kč * 10), abyste vykompenzovali Commony. Já jsem je nepočítal, protože jsou většinou nepoužitelné a neprodejné. Toto číslo nám může pomoct při obchodováním s boostery, abyste věděli, za jakou cenu se vyplatí nějaký booster koupit či prodat.

0 komentáře:

Okomentovat