neděle 22. března 2009

Březen 09 AC report

21. 3. 2009 se v Outpostu konal All-Common turnaj, tentokrát opět Extended. To je pro mé Elfy mnohem výhodnější formát než Legacy, proto jsem se na něj velmi těšil. Na turnaji se nás nakonec sešlo 14, hrálo se pět kol a stupínek vítězů vypadal takto: 1. Raptor (6 boosterů), 2. Já (4 boostery) a 3. Ondra Haman (2 boostery).

 

Balík

Zde je odkaz na můj aktuální decklist balíku.

 

1. kolo

V prvím kole jsem potkal Sammyho, který hrál BW aggro s Akrasan Squire, Nip, Edge of Divinity a Capsule. První hra trvala velmi dlouho, protože mi přežil Wellwisher z druhého kola až do konce hry. Sammy mi Capsulí ničil hrozby jako Branchbender a Timberwatch. Dotěrnými Elfy jsem to dotáhl až na 3 životy. Chystal jsem se na konečný úder – měl jsem 4 útočníky, on 3 blockery a já Pridu na ruce. On však v reakci zahrál Unmake, čímž mi removnul čtvrtého útočníka ještě před damagy. Měl jsem samé 1/1, takže zemřely všechny a zbyl mi jenom ten Wellwisher. Naštěstí jsem si Elfy zase nalízal a ty tři životy mu ubral. Ve druhé hře začal velmi rychle – 2x Akrasan a Edge pod Nipem. Moc dlouho jsem nevydržel. Třetí hra byla remíza, protože jsme opět hráli velmi dlouho.

Skóre Já 1:1 On

 

2. kolo

Ve druhém kole jsem hrál proti Patrikovi, kterým měl RU Storm. Splash na modrou využil v kartách jako Ponder, Peer Through Depths apod. V první hře se mu podařilo vyrobit několik tokenů, ale s mým Timberwatchem a především Huntmasterem jsem mu je rychle ničil. Nakonec jsem ho zabil protiútokem za 19. V druhé hře si v prvním kole položil 10 tokenů! Třetí hra byla velmi napínavá. Dostaly jsme se do situace před mojí draw fází, kdy jsem měl 16 životů a 5 Elfů, z toho jeden Branchbender a čtyři 1/1, on 10 životů a 6 tapnutých tokenů. Bylo jasný, že by mě zachránil jakýkoliv Elf, protože Branchbender by pak dal 6/6 místo 5/5. Lízám kartu – a je to Prida! S tou jsem opravdu nepočítal, ale bylo to ještě lepší než jakýkoliv Elf.

Skóre Já 2:1 On

 

3. kolo

Ve třetím kole jsem narazil na Raptora a na mirror. Ani nevím, co z toho je horší :-). Raptor hrál čtyřbarevný Elfy, z modrý jsem spatřil Vision Skeins a z červený Hurly-Burly. Všechny nongreen karty hrál přes Birchlora. V prvním kole mi přišli tři Essence Wardeni a Wellwisher. Jakmile to Raptor viděl, šli jsme na další. V té mě zrušil Hurly-Burly a dorazil malými potvory. Třetí hra již byla vyváženější. Já jsem měl cca 15 Elfů, 116 životů, Pridu na ruce a on měl cca 25 životů. Stačili již jenom dva Elfové, abych ho zabil Pridou. On však dostal topdeck – Birchlore Rangera. Přes něj zahrál dvakrát Hurly-Burly a mě nezbyl ani jeden Elf – měl jsem tapnutý všechny landy, takže jsem nemohl zahrát Pridu. Naštěstí mi zemřel i Herald a já jsem si vyhledal Timberwatche, protože jsem měl dost životů. Navíc jemu zbylo pouze pár Elfů, takže jsem doufal, že když vyložím pár dalších Elfů, tak mu těch 25 životů seberu. Jenže z dalších čtyř karet byly tři země a on mi se svým Timberwatchem nakonec těch 118 životů stihl vzít.

Skóre Já 1:2 On

 

4. kolo

Ve čtvrtém kole jsem hrál s Veverkou starším, který hrál nějaký Capsule + Sanctum Gargoyle + Momentary Blink kombo. Také tam měl Aven Riftwatchera a Blind Hunter. V první hře mi přišel Huntmaster a dva Essence Wardeni, takže jsem za každého Elfa dostal tokena a čtyři životy! Proti mojí armádě nic nezmohl. Ve druhé hře mi neustále všechno ničil výše jmenovaným kombem a nakonec mě ulítal dvěma Avenama a dalšíma Flyingama. Třetí hru jsem vyhrál.

Skóre Já 2:1 On

 

5. kolo

V pátém a posledním kole jsem narazil na mladší Veverku. S tímto balíkem (UG Mimic control) jsem hrál již mnohokrát. V první hře mu to přišlo opravdu velkoryse – dva Mimici a dvě Aury během prvních pár kol. I přesto, že jsem měl Wellwishera, 14 životů za kolo jsem nestihl gainovat. V druhé hře mě stihl sundat na 1 život, ale v té době jsem již měl aktivního Wellwishera, takže jsem ty životy zase rychle nabral zpět a nakonec zvítězil. Třetí hru jsem hrál velmi rychle, protože jsem chtěl stihnout vyhrát do konce kola – další remíza by byla špatná. Na konci jsem zaútočil úplně vším. On blokuje a já sesílám Pridu. Soupeř rychle počítá a je šťastný, když zjišťuje, že by mu zbyl jeden život. V té době však sesílám druhou Pridu a podávám mu ruku.

Skóre Já 2:1 On

 

Závěr

Nakonec jsem tedy měl 8:6 na hry a 3:1:1 na kola (3 výhry, 1 prohra a 1 remíza). Zjistil jsem, že mi téměř vždycky teče do bot kvůli času na jedno kolo, proto budu muset hrát rychleji a hlavně vyhrávat 2:0 místo 2:1. S balíkem jsem byl spokojený a již uvažuju o tom, jak ho upravím na příští Legacy.

0 komentáře:

Okomentovat