neděle 22. března 2009

Elf All-Common balík

Toto je decklist mého aktuálního balíku – Extended mono-green Elfové. Zatím jsem s ním byl na pěti turnajích a velmi úspěšně (více v Reportech). Tento decklist budu updatovat, pokud provedu nějaké změny. Aktuální verze je ke dni 22. 3. 09.

 

Balík

Můj balík tentokrát vypadal takto:

16x Forest

1x Tranquil Thicket

4x Llanowar Elves

3x Essence Warden

4x Wirewood Pride

3x Nettle Sentinel

3x Taunting Elf

2x Birchlore Ranger

4x Wirewood Herald

4x Wellwisher

4x Elvish Visionary

1x Evolution Charm

4x Timberwatch Elf

3x Elvish Branchbender

4x Lys Alana Huntmaster

 

Sideboard

4x Wrap in Vigor – proti Martyrovi

3x Viridian Longbow – proti mirroru

1x Moonglove Extract

3x Seal of Primordium

1x Gleeful Sabotage

1x Naturalize

1x Healing Leaves – proti Martyrovi, fritě, RG

1x Nourish – proti affinitě, Stormu, RG

 

Hrozby

Největší hrozby pro tento balík je mirror, plošný damage a damage do kreatur. Pokud se v mirroru vyskytují kousky jako Wellwisher nebo Timberwatch, moje kreatury posilují jejich schopnosti. To samé platí i pro mého Wellwishera a Timberwatche, takže většina vyhraje ten, komu jich přijde víc. Martyr a karty jako Hurly-Burly taky dokážou velmi potrápit, protože mi kolikrát zničí i šest Elfů. Vzhledem k tomu, že je tu pouze 8 zabíjecích potvor – 4x Timberwatch a 4x Branchbender, pokud mi jich přijde málo a protivník mi je dokáže zneškodnit přímými damagy, nemám šanci. Pokud hraju proti fritě, je nejlepší si Wirewood Pridou tyto killery chránit.

 

Závěr

Celková cena balíku je 912 Kč, bez sideboardu je to 844 Kč. To sice mírně popírá smysl All-Commonu, na druhou stranu ale zase vím, že je to maximální cena a že ten balík by se nijak nezlepšil, kdybych do něj investoval dalších 200 Kč.

0 komentáře:

Okomentovat