pátek 6. března 2009

Kompletní rekonstrukce Skilltime

Výsledky ankety a ohlasy mnoha lidí říkají své – chcete více kvalitních úvah a jsou tu sekce, které vás nebaví a ani je nečtete. Proto jsem se rozhodl velmi radikálně upravit jak design, tak především tématiku tohoto blogu. V tomto článku se dozvíte, co jsem všechno pozměnil a jak se bude Skilltime vyvíjet dál.

Každý blogger se musí řídit prosbami svých čtenářů a já nebudu dělat nic jiného. Začalo to tím, že všichni měli mnohem větší zájem o úvahy než o recenze. Pokračovalo to tím, že se pár odběratelů odhlásilo, protože obsah nabízel málo úvah a komentářů. No a vyvrcholilo to tím, že výsledek ankety “Z které sekce chcete, abych přispíval více článků?” skončil 100% pro úvahy a 0% pro zbylé dvě sekce – recenze a MtG. Proto jsem se rozhodl vyřadit z blogu některé sekce, abych se mohl hlouběji věnovat těm důležitějším a pro čtenáře zajímavějším.

 

Změny

  1. Vyřazení sekce Recenze. Toto byla jasná první změna. Nikdo dosavadní recenze nečetl a na delší nemám ani čas ani úsilí. Navíc si pořád myslím, že delší a podrobnější recenze by stejně akorát četlo méně lidí. Vymažu všechny recenze a bohužel i komentáře. Všechny recenze si však můžete stáhnout v tomto pdf souboru včetně obrázků (1.4 MB) a článek Jak hodnotím hry v tomto pdf souboru (36 KB). Bohužel bylo souběžně kromě 19 článků smazáno i 20 komentářů a 7 sekcí (Recenze, Akční hry, RPG, Strategie, DS hry, Wii hry, Deskové hry).
  2. Vyražení sekce Decklisty. Decklisty MtG balíků stejně nikdo nečetl ani nepoužíval a zbytečně mi zabíraly obrovské množství času sepsat (kvůli odkazům na každou kartu). Nakonec jsem se rozhodl, že tu bude vždy maximálně decklist balíku, s kterým hraju na turnajích (aktuálně je to Elf All-Common).
  3. Vyřazení sekce Stolní RPG. Všechny články o Horách přesunu na můj nový blog Za sedmero horami. Bude to blog určený primárně pro naší družinu Pálenkářů, takže tam budou i zprávy o dalším sezení apod. Samozřejmě tam také časem najdete kompletní pravidla Za sedmero horami, takže se nic nezmění.
  4. Konečně jsem se rozhodl, že nejdůležitější body v článku budou napsány tučně a ne podtrženě. To je standard, který se neporušuje, jak mě již mnoho čtenářů stihlo informovat. Objeví se to u všech budoucích článků.
  5. Také budu psát delší, zajímavější a vice informativni perexy (upoutávky na článek pod nadpisem). Do teďka jsem psal pouze výčet nadpisů, který většinou nebyl delší než jedna věta, nebyl zajímavý a o mém postoji v článku vám nic neřekl. Toto se budu snažit napravit.
  6. Do teďka jsem byl pořád ve fázi přenášení článků (hlavně recenzí) z Gametime na Skilltime. Kvůli nízké časové náročnosti jsem mohl přispívat několikrát za den. Vzhledem k tomu, že od teďka bude naprostá většina článků nově napsaných, budu přispívat méně častěji. Odhaduji, že se frekvence bude pohybovat někdo kolem několikrát do týdne.

Toto byly změny, které jsem provedl nebo Skilltime teprve čekají. Vyslyšel jsem vaše názory a podle toho se zachoval, tak doufám, že jste spokojeni.

7 komentáře:

Redsnake řekl(a)...

Podle mě jsi to vzal moc zhurta. Nevím, jak moc lidi četli věci o Magicu, ale vyhazovat recenze (i když byly pravda trochu zvláštně pojaté) mi příde škoda.

Mimochodem každej bloger se nemusí řídit čtenáři. Vzhledem k tomu, že na blogu nevisí tvoje živobytí, můžeš si na něm dělat co chceš, je to tvoje věc :-) Každopádně si myslím, že platí rovnice více článků = větší návštěvnost

Každopádně ti přeju hodně energie do dalšího běhu blogu, já sem budu koukat dál

dteiml řekl(a)...

Redsnake: Jestli mám vyhodit recenze nebo ne pro mě bylo velmi těžké rozhodnotí. Nakonec jsem se tak rozhodl, protože nechci, aby polovina článků byla o něčem, o čem už nepíši. Pokud máš o starší recenze zájem, můžeš si je vždycky stáhnout v pdf.
Magicy jakožto téma jsem ponechal, jen jsem vyřadil decklisty balíků.
Když někdo píše na blog, zveřejňuje tím svoje názory pro ostatní. Pokud chceš, aby tvůj blog četlo více lidí, musíš psát na téma, které ostatní zajímá. Budu psát více úvah, protože jsem zjistil, že moje úsilí věnované do psaní recenzí přišlo nazmar.
Více článků = větší návštěvnost - jde především o kvalitu, jak dokazuje například tento blog, který má téměr 40k článků ale nijak ohromnou návštěvnost.

Redsnake řekl(a)...

hehe, ten odkaz ale není blog, ale tzv. blogísek :-)

dteiml řekl(a)...

Redsnake: Na Horách se ještě pracuje, založil jsem ten blog teprve včera.

Redsnake řekl(a)...

Já myslel ten starhay.blog.cz

dteiml řekl(a)...

Jo takhle... Tak to s tebou naprosto souhlasím.

Anonymní řekl(a)...

Výborně, myslim že to byl rozumný a opodstatněný krok. Takhle to je více přehledné a srozumitelné..


Anonym the Anonym

Okomentovat